Uçurum 17.Bölüm Fragmanı

Uçurum 17.Bölüm Fragmanı izle, Uçurum 17. Bölüm Fragmanı ATV ekranlarında yayınlanan Uçurum 17. Bölüm Fragmanı online internetten izle Uçurum 12 Haziran Salı Fragmanı izle Uçurum Son Yeni Bölüm Fragmanı Seyret

Uçurum 16.Bölüm Özeti; Herkes uçurumun kenarına gelindiğini düşünürken; aslında her şey daha yeni başlamıştır. Gazeteci Ulaş, bu işte vazgeçmemeye kararlıdır. Eva her şeyi arkasında bırakıp gider ve bu durum sonunda Pınarın da pes etmesine neden olur. Ama Ulaş, elindeki fırsatı ve zamanında kaybettiği gücünü kullanarak şimdiye kadar yaptığı en büyük haberi yapmaya ve bunu satmaya kararlıdır. Bu sırada Yaman ilk defa kızını kabullenmeye bir adım da olsa yaklaşır. Felicia, Mikanın yardımıyla kaçmak için Tolgayı ikna etme yolunu ararken, Berna düşürüldüğü tuzaktan habersiz pavyona, Feliciaya gelir.

Uçurum Dizi Konusu; Uçurumun Eşiğine Gelmiş İnsanların Yaşamlarından Kesitleri Ekranlara Yansıtıyor Yakında atv ekranlarına gelecek Uçurumda, günlük hayatımızın hemen arka tarafında, gölgede kalan tarafında, ama hemen yanı başımızda, tanımadığımız, bilmediğimiz karanlık dünyalar. Gündelik hayatın içinden teğet geçtiğimiz tehlikeler. Ve uçurumun eşiğine gelmiş insanların yaşamlarından kesitler ekranlara gelecek Yapımcılığını Süreç Film/Ali Gündoğdu, yönetmenliğini Cem Karcının üstlendiği dizinin senaryosunu ise Ezelin senaristi Kerem Deren kaleme alıyor. Ülkemizin ve İtalyanın ünlü sanatçılarının bir araya geldiği dizide Mehmet Ali Nuroğlu, Lavinia
Longhi ve Denise Capezzenin yanı sıra Selçuk Yöntem, Erdal Yıldız, Esra Ronabar, Enis Arıkan, Duygu Yetiş, Alican Albayrak, Akın Saatçi, Şükrü Özyıldız, Zeynep Köse, Ozan Uygun ve Kaya Akkaya da rol alıyor

Uçurum 17. Bölüm Fragmanı yayınlandığı anda sitemizde yer alacaktır

You may also like...

4 Responses

  1. betül diyor ki:

    çok güzel bi dizi ama bnce adem ölmemeliydi. o ölünce herşey değişti evada kendini kesmicekti hep mücadele ediceklerdi . bence artık dizi çok saçmalamaya başladı yok ulaş geleceği görüyo evanın naptığını falan saçmalıyolar. YÖNETMENE SÖYLÜYORUM SAÇMALADI DİZİ İYİCE !

  2. Feyza diyor ki:

    Adem ölmemelydi film iyice sacmalamaya basladi cok salakcaydi bu bolum de eva ademin adini bile anmadi nasl bir sevgiyms bu

  3. gulhan diyor ki:

    tam bır saçmalık adem öldü ulaş gelece göryor bukadarda degil şimdiye kadar uykusuz kalıp izledim bölümlere yazık dahada izlemem hiçbir keyfi kalmadı

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>